واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز

بهزاد حقی شیروانه ده؛ یوسف پاشازاده

دوره 2، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 101-116

https://doi.org/10.22034/jnamm.2023.423511.1029

چکیده
  هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل موثر بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز می‌باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش اجرا، توصیفی - همبستگی است. جامعه آماری شامل کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز بوده و آمار آنها بر اساس اطلاعات دریافتی حدود 1500 نفر می‌باشد. نمونه برآورد شده برابر 306 نفر بر اساس فرمول کوکران می باشد ...  بیشتر